Buku Tamu

Keluarkan seluruh Inspirasi anda dalam buku tamu ini..

10 pemikiran pada “Buku Tamu

  1. Ada dikasih minuman gak, kalo bertamu di sini…He he he…

    Tetep berkarya Mi…Tapi usahakan jangan hanya isi berita di koran aja… Tapi pemikiran kita…

  2. hhhmmmmmmmm ada romi di blog? Mimpikah aku? Jam berapa sekarang? hmmm pukul 02.15 wib… menjelang subuh… tampaknya aku sedang tak bermimpi… memang romi sudah ada di blog…. selamat ngeblog… jangan sampai jadi goblok! makasih sudah blogroll my blog…. eh aku usul, jangan hitam dong…. kayak orang kesedihan aja… yang ngejreng biar gaul…. wah.. romi sudah hebat… sudah ada di alam maya…. awas, tugasmu berat! aku sering nyumpah sendiri karena kerjamu…. semoga sukses selalu…. thanks.. maaf jadi ngelantur… maklum subuh… ok!

  3. Dicaliak jarum jam alah manunjuakan 12.13 malam, dibayangkan adiak2 sadang mambaco “TAKAB” karano sudah tadaruih, nan mudo2 siap2 pulo maantakan sampai ka rumah masiang2, apolai kalau ado pulo nak gadih nan tacelak, bagageh maantaan, he he he, sekedar memory lamo 25 tahun nan lalu, rupono batamu pulo jo Romi alias Camiak di Blog nanko, jadi taubek raso rindu jo kampuang karano ambo kini masih batapa di Kota Gudeg Djogja, salam

  4. Assalamualaikum sanak….
    Hari baganti minggu, minggu baganti bulan, kok bulan baganti jo tahun, iyolah lamo pulo rasonyo kito ndak basuo. Dek karano raso panasaran ambo dek dapek carito dari uda ambo Katik Sampono, bausaho ambo mancari blog sanak ko, ambo caliak di kolong meja ndak bosobok, ambo caliak dibawah lipek-an kain indak nampak, paniang ambo mancari dima latak blog sanak ko. Akia barakia batanyo ambo ka om google, itupun di hari kaduo ambo diagiah jawaban dek om google ko. Basobok juo akhirnyo Pandeka2005 dari Padang Lua ko.
    Baa kaba sanak ambo kiniko? Kaba tarakhir ambo danga iyo lah bapasang saluak ko dikapalo? Salamaik dari ambo jo keluarga kok iyo baitu nyatonyo.
    Katiko basobok dek ambo blog sanak ko iyo sanang hati ambo dibueknyo, taubek raso panasaran dek carito uda ambo Katik Sampono.
    Ndak baitu doh sanak, kok ditaruihkan tulisan ko, amuah sampai bisuak pagi ko mah. Jadi baisuak kito sambuang lah, nan jaleh lah basobok ujuan jo pangka ko.

    Bataruah ambo ciek :
    “Jikok sapancuang alun putuih kalau salangkah indak sampai, kini gagal bisuak ulangi. Dibaliak-baliak ba-mamanggang baru nyo masak lua dalam, diulang-ulang bak manyapuah sinan tatampak mangileknyo, sabab “kegagalan adalah sukses yang tertunda” baitu kecek cadiak pandai.”

    Kan iyo baitu nak sanak? Sukses untuak sanak ambo ROMI DELFIANO, dulunyo SD nyo di SD BALAI. :), kalau ambo dulu SD di TELADAN.

Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s